Υπόθεση Novartis: Στη Βουλή η δικογραφία           Πολλαπλά κερδισμένη η Ελλάδα από την πρόωρη αποπληρωμή των ακριβών δανείων του ΔΝΤ           Τραγωδία στο Αίγιο: Ποινική δίωξη με τέσσερις κατηγορίες στον 28χρονο που σκότωσε γιαγιά και εγγόνι           Εικόνα διάλυσης στην ΕΡΤ: Η προηγούμενη διοίκηση δεν άφησε φράγκο για πρόγραμμα, είπε ο Ζούλας           Βόλος: Τροχαίο ατύχημα ενός τζιπ με μηχανή - Σοβαρά τραυματίας ο οδηγός του δίκυκλου           «Εξοικονομώ κατ' Οίκον ΙΙ»: Ανοικτή η πλατφόρμα, δέχεται νέες αιτήσεις           Αλλάζει ο καιρός την Πέμπτη -Πέφτει απότομα η θερμοκρασία, έρχονται βροχές           Αλλαγές στο επίδομα θέρμανσης: Αυξημένα ποσά και πιο έγκαιρη καταβολή εξετάζει η κυβέρνηση          
Άντρας
11/02/2019 18:11:22
Γιατί οι όμιλοι Volkswagen και PSA σκέφτονται να καταργήσουν τα πιο μικρά τους μοντέλα;
Για την ευρωπαϊκή αγορά τα μίνι, τα πιο μικρά μοντέλα δηλαδή, είναι παραδοσιακά μια σημαντική κατηγορία, που το 2017 εκπροσωπούσε το 8% της αγοράς. Το χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης κλάσης είναι οι χαμηλές τιμές που σημαίνουν αντίστοιχα και περιορισμένο περιθώριο κερδών για τους κατασκευαστές.Στο άμεσο μέλλον όμως αυτές οι συγκριτικά χαμηλές τιμές που ισχύουν σήμερα θα είναι ανέφικτο να επιτευχθούν κυρίως λόγω των πιο αυστηρών προδιαγραφώ εκπομπής ρύπων που θα ξεκινήσουν να ισχύουν από το 2020 και θα κλιμακωθούν. Δείτε όλο το άρθρο