«Προδότες» φώναξαν σε Αρβανίτη-Νικολαΐδη - «Βγήκαν από τις τρύπες που τους ρίξαμε» η απάντησή τους           Δημοσκόπηση για ευρωεκλογές: Η ΝΔ προηγείται του ΣΥΡΙΖΑ με 15 μονάδες           Τραγωδία στην Πορτογαλία: 29 οι νεκροί από το τροχαίο           Σήμερα ξανά στη Βουλή το «φιάσκο» Novartis για την άρση ασυλίας Λοβέρδου           Από την ΕΚΤ έως την Air France δίνουν εκατομμύρια για την Παναγία των Παρισίων           Απαλλαγή Τσουκάτου για τη Siemens πρότεινε η εισαγγελέας -Δεν πήγαν στο κομματικό ταμείο τα χρήματα           Δώρο ενόψει εκλογών 2019: Μπόνους αύξηση 30% στα χρήματα των δικαστικών αντιπροσώπων           Συνεχίζεται και σήμερα η κακοκαιρία -Βροχές, χαλάζι και χιόνια στα ορεινά          
Άντρας
11/02/2019 18:11:22
Γιατί οι όμιλοι Volkswagen και PSA σκέφτονται να καταργήσουν τα πιο μικρά τους μοντέλα;
Για την ευρωπαϊκή αγορά τα μίνι, τα πιο μικρά μοντέλα δηλαδή, είναι παραδοσιακά μια σημαντική κατηγορία, που το 2017 εκπροσωπούσε το 8% της αγοράς. Το χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης κλάσης είναι οι χαμηλές τιμές που σημαίνουν αντίστοιχα και περιορισμένο περιθώριο κερδών για τους κατασκευαστές.Στο άμεσο μέλλον όμως αυτές οι συγκριτικά χαμηλές τιμές που ισχύουν σήμερα θα είναι ανέφικτο να επιτευχθούν κυρίως λόγω των πιο αυστηρών προδιαγραφώ εκπομπής ρύπων που θα ξεκινήσουν να ισχύουν από το 2020 και θα κλιμακωθούν. Δείτε όλο το άρθρο